התחברות
הרשמה
אני יודעצ שזה לזקנים אבל, איך שולחים הודעה למישהו בפייסבוק?
20 באוקטובר 2020, 20:36
הודעות
מסרים
דואר אלקטרוני
תשובה אחת
באפליקציית messenger
;
;(רצינית אבל צינית);
באותו הנושא:
אם חברים שולחים לכם הודעות תוך כמה זמן אתם עונים להודעה?
כששיין שולחים הודעה הם שולחים אותה באנגלית?ואיפה הם שולחים?בדואר?
תמיד בנים שולחים לי הודעות, שולחים עוקב, מדברים טיפה ואז נעלמים.
גם אתם מרגישים ממש בדד כשלא שולחים לכם הודעות בווצאפ או ששולחים ממש קצת?
אנשים שולחים לכם הרבה הודעות במסרים?, למה אף אחד לא שולח לי?
שליחת הודעה חסויה מהסלולארי - איך שולחים הודעה מהפאלפון בחסוי?
אם שולחים הודעה בפייסבוק לאדם שהוא לאברשימת החברים שלי הוא יקבל את ההודעה?
אחרי שסטיפס שולחים את ההודעה עם הקוד לנייד, הם שולחים עוד הודעות נוספות כלשהם?
אם שולחים הודעה בהודעות רגילות למספר של חו"ל (ארהב), זה עולה כסף?
למה הקראש שלי מנסח הודעה,שולח אותה ואז מוחק ושולח הודעה שהוא ניסח אותה אחרת?
למה רק חברה שלי מהצבא שולחת לי הודעות והחברים מהתיכון לא שולחים הודעות?