3 תשובות
חיטה מלאה... זה הרבה יותר בריא ודרך אגב, בעיניי לפחות זה גם יותר טעים.
שואל השאלה:
כן אבל אני לא אוהבת ובכללי זה מעצבן לאכול בולונז עם ספגטי זה לא נתפס
אנונימית
פתיתים, אורז, קוסקוס