3 תשובות
חיטה מלאה... זה הרבה יותר בריא ודרך אגב, בעיניי לפחות זה גם יותר טעים.
שואל השאלה:
כן אבל אני לא אוהבת ובכללי זה מעצבן לאכול בולונז עם ספגטי זה לא נתפס
כן אבל אני לא אוהבת ובכללי זה מעצבן לאכול בולונז עם ספגטי זה לא נתפס
אנונימית
פתיתים, אורז, קוסקוס
באותו הנושא: