התחברות הרשמה

למה שווה להיות במשטרה צבאית?

21 באוקטובר 2020, 00:08
משטרהחייליםמשטרה צבאיתגיוסתפקידים    
4 תשובות
מרביצים לערבים
H
Happy Soviet Man
למה יצאת מנקודת הנחה ששווה להיות במשטרה צבאית. לסרב....
ב
בטח לא אני
לא שווה נקודה
ב
בלו בלו שוב כאן (פרשתי)
לא שווה אבל לא קקביתלוי מה אתה עושה
א
אני לא רעב
באותו הנושא:
כדאי לי להיות משטרה צבאית?
שווה להיות במשטרה הכחולה בצבא?
שווה לי להיות במשטרה צבאית?
שובצתי כחיילת משטרה (משטרה צבאית)
תעזרו לי אני מאוד רוצה להיות במשטרה צבאית או במשטרה כחולה
אם לא אגיע לגיוס בהכרח יזמינו לי משטרה צבאית ואכנס לכלא צבאי?
כדאי לי להיות במשטרה צבאית?
אפשר להמשיך להיות במשטרה הרגילה אחרי שסיימתי את השירות במשטרה הצבאית?
זה ממש חרא להיות במשטרה צבאית?
כמה צריך בפרופיל בשביל להיות במשטרה צבאית??
אני רוצה להיות משטרה צבאית.על מה לעבוד עד הצו ראשון?