10 תשובות
חחח תלוי איזו סדרה
נגיד באבודים - כשהוא רב עם כולם
כ נ ל
ואוו
שהיא רוצחת
סולמה
נחטפים נאנסים חח
שהם נשארים בחיים :(
שואל השאלה:
אני גם אוהבת שהדמות אומרת משהו ואף אחד לא מאמין לו
קיצר שהוא מסכן
חחח
אנונימית
כשהיא נוקמת באנשים (סולמה זאהיר)
או כשהם במצבים שהם צריכים לברוח ממשהו או לשרוד בחוץ , זה מעניין
שלא כל שניה מנסים להרוג אותו וגם שיפסיקו להתעלל בו מסכן גם אמא שלו סוחרת סמים גם אבא שלו היה בכלא וגם יש לו חצי אח מזוייף והוא עוד לא גילה את זה! ויש עוד מלא דברים אבל זה יקח לי שעה לכתוב הכל (אם עשיתי למישהו ספויילר אז סורי)
אני אוהבת שזוג רב בסדרה ואחד מהם מתחיל לבכות והשני מחבק אותו ומבקש סליחה, זה כל כך חמוד
(כל כך הרבה סדרות)