7 תשובות
"לא באלי המורה, שחררי"
אפשר לא להקריא? או אני לא רוצה להקריא
אל תדבר כל השיעור
ותכתוב בצ'ט שהמיקרופון לא עובד
אם זה בזום אז פשוט תנתקי את המיקרופון וככה היא תחשוב שהוא התקלקל
אם זה בזום תשתיקי את המיקרופון ותרשמי בצ'אט שלא עובד הסאונד שלך ואם זה בכיתה אז או שפשוט תגידי לה לא (זה מה שאני עושה) או שבדיוק תשתי מים או תצאי לשירותים
תשימי על מיוט ותגידי שגם שאת לא מצליחה להוריד המיקרופון לא עובד...או שתגידי שאין לך מיקרופון...אני כבר איזה שבועיים אומרת שהמיקרופון שלי מקולקל וזה עובד יפה מאוד :)
לא רוצה המורה....בי