8 תשובות
זה מספיק לגמרי ואני בטוחה שהיא תעריך את זה בטירוף
מספיק זה מדהים
זה מספיק,את חברה מהממת!
אולי תנסי להביא את חברות שלה/בנות דודות או כל אחד אחר שאת יודעת שיכול לשמח אותה :)
שואל השאלה:
תודה אבל זה בדיוק העניין זה יהיה רק אני ועוד חברה והיא ואני לא רוצה להזכיר לה שאין לנו את מי עוד להזמין את מבינה...רוב הבנות מזמינות מלא חברים אצלנו כשנפתיע אותה זה יהיה רק שתינו איתה וזה מבאס
אנונימית
^זה בסדר❤
זה מספיק ויותר!

זה מדהים והיכר הכוונה הלוואי אליי חברה כמוך!!!
מזל טוב❤
זה ממש יפה, כל הכבוד שכל כך אכפת לך ממנה.
המוןן מזל טוב(:
שואל השאלה:
אנונימית