8 תשובות
בערך לא מביע רגש עד שלא כואב לי יותר
לא נשבר לי הלב, אז אמ לא יודעת.
לובשת את הפוטר פנדה שלי ובוכה במיטה
אוכלים, מבואסים
בוכה
אישית, פשוט איבדתי חשק להכל, הייתי כבויה תקופה מאוד ארוכה ומאוד מאוד פגיעה. הרבה תסכול, כעס, עצבות, מצוקה וחוסר אונים.
ממשיכה בחיי.
רגיל