התחברות
הרשמה
זה יהיה בסדר אם אני אוכל גלידה בשעה הזאת, או לחכות למחר?
22 באוקטובר 2020, 00:01
אוכל
גלידה
לילה
גלידות
5 תשובות
תאכליי
א
אופק את מהממת
תאכלי, לכי על זה
A
Although
תאכליי אחותי
ג
גברת ברכה.
תאכלי בתיאבון נשמה
S
StinkyPinky666
תאכלי!
ט
טורנדו סופת מזגנים
באותו הנושא:
מקלחת בשעה הזאת, מוגזם או בסדר?
זה בסדר לשלוח הודעה בשעה הזאת?
זה נורא שאני אוכלת בשעה הזאת גלידה?
זה בסדר לאכול מנה חמה בשעה הזאת נכון?
זה בסדר ללכת לבד ברגל בשעה הזאת?
אכלתי עכשיו גלידה זה יהיה מוזר אם אוכל מלפפון חמוץ?
זה בסדר לשלוח הודעה למחנכת שלי בשעה הזאת?
זה בסדר לשתות בשעה הזאת קפה?
זה בסדר שאכלתי גלידה אחרי שהיא הייתה שעה בחוץ?
זה בסדר אם אני אצא בשעה הזאת להליכה/ריצה?
נורא לאכול גלידה בשעה הזאת?