13 תשובות
יותר כמו להתבגר*, אבל מה שבא לך.
לא נפרדים בגלל פלוץ :|
שואל השאלה:
אוקי אז מה שהוא מרגיש נח פעם הבאה הוא יעשה לידי קקי במכנס? קצת ג'נטלמניות
אוקי אז מה שהוא מרגיש נח פעם הבאה הוא יעשה לידי קקי במכנס? קצת ג'נטלמניות
אנונימית
זה הכי אנושי בעולם
נאד זה סך הכל גרפס שתפס טרמפ למטה
נאד זה סך הכל גרפס שתפס טרמפ למטה
אמן שלי הייתה זוגיות שהוא ככה מרגיש בנוח איתי.. אני אישית רוצה זוגיות שאני אוכל לתקוע המבורגר לידו ולא יהיה לו אכפת... שאני אפליץ לידו ואז הוא מפליץ יוצר חזק... אני יודעת שזה נשמע רע אבל תחשבו על זה שזה אומר שהוא יקבל אותך בכל מצב... ואת כנראה לא מקבלת את הבן בכל מצב אז כנראה שזה לא האחד.
אם את רוצה מישהו שירגיש לא בנוח לידך תיפרדי ממנו.
השאלה היא גם מה את הולכת להגיד לו/לחברים למה את נפרדת ממנו? "אני נפרדת ממנו בגלל שהוא עשה פלוץ לידי" לא נראלי
עזבי היא לא צריכה לספק הסברים לאף אחד, אם היא רוצה להיפרד ממנו שתפרד. יותר טוב בשביל שניהם.
תעשי קודם כל מה שאת מרגישה... אבל תדעי שבמערכת יחסים הכל קורה.. זה לא כמו בסרטים
מה זה "קצת ג'נטלמניות" איפה את חיה כפרה?
אנונימי
טרול
נקסט
נקסט
בסדר חמודים יש להרגיש בנוח ויש להרוס את כל האווירה.
זה לא היה טיימינג לתקוע נוד. זה לא קשור כבר אפילו ללהרגיש בנוח זה בקטע של אהה על הזה שלי רומנטיקה עכשיו אני רוצה להפליץ.
לא צריך גם להיפרד מזה כן? האקס שלי היה מרגיש כלכך "בנוח" לידי שהוא גם היה מפליץ בשולחן. זה ממש לא מכבד, ועשיתי איתו שיחה מאוד רצינית על זה.
זה לא היה טיימינג לתקוע נוד. זה לא קשור כבר אפילו ללהרגיש בנוח זה בקטע של אהה על הזה שלי רומנטיקה עכשיו אני רוצה להפליץ.
לא צריך גם להיפרד מזה כן? האקס שלי היה מרגיש כלכך "בנוח" לידי שהוא גם היה מפליץ בשולחן. זה ממש לא מכבד, ועשיתי איתו שיחה מאוד רצינית על זה.
אחי זה פלוץ אם אתם חצי שנה ביחד ואת נפגעת מזה שהוא מפליץ לידך האשמה היא עלייך
זוגיות זה מקום בטוח.
זוגיות זה מקום בטוח.
באותו הנושא: