5 תשובות
מבינה אותך ממש ולי לקח כמה חודשים אבל אז מצאתי ויש לי איתה יותר חיבור מכל אחד שאני מכירה לא מהאינטרנט, זה לוקח קצת זמן למצוא אבל בסוף מוצאים
אנונימית
כי בדרך כלל אין מה שימשיך את השיחה. חברים בבית הספר או בחוגים נפגשים באופן קבוע- באינטרנט זה לא ככה..
אם בא לך את מוזמנת לשלוח הודעה.:)
אם בא לך את מוזמנת לשלוח הודעה.:)
וואי לי זה דווקא קל ממש,יש לי יותר ביטחון באינטרנט
את יכולה לדבר איתי עם בא לךך❤❤
את יכולה לדבר איתי עם בא לךך❤❤
זה לא קשה פשוט צריך להיות סבלניים כי אנשים באינטרנט מרגישים יותר מדי בנות לפעמים.
וגם צריך ליזום הרבה
וגם צריך ליזום הרבה
זה ההפך חחח ואני תמיד פה
באותו הנושא: