5 תשובות
מי אמר לך שצריך לחייך כדי להיות נחמד? אני לא אוהב לחייך ואני נחמג.
חיוך ערמומי שכזה
שואל השאלה:
תשובות רציניות בבקשה
הבדיחות שלכם לא מצחיקות הן רק עולות לי על העצבים.
אנונימית
כי חיוך זה דבר נחמד ורוב האנשים שנחמדים גם אנשים שמחים אז הם מחייכים :)
אני כמעט ולא מחייכת ואני נחמדה לרוב
באותו הנושא: