5 תשובות
מי אמר לך שצריך לחייך כדי להיות נחמד? אני לא אוהב לחייך ואני נחמג.
חיוך ערמומי שכזה
שואל השאלה:
תשובות רציניות בבקשה
הבדיחות שלכם לא מצחיקות הן רק עולות לי על העצבים.
תשובות רציניות בבקשה
הבדיחות שלכם לא מצחיקות הן רק עולות לי על העצבים.
אנונימית
כי חיוך זה דבר נחמד ורוב האנשים שנחמדים גם אנשים שמחים אז הם מחייכים :)
אני כמעט ולא מחייכת ואני נחמדה לרוב
באותו הנושא: