9 תשובות
שואל השאלה:
אז למה בנות שלא מקיימים יחסי מין לוקחות גלולה?
אז למה בנות שלא מקיימים יחסי מין לוקחות גלולה?
אנונימית
כדי לא להיכנס להיריון , לא כדי להנשיר שיער . אם מפריע לך יכולה לעשות לייזר יפטור אותך מזה לצמיתות ;)
שואל השאלה:
אני מטפלת 3 שנים בלייזר וזה לא עוזר לי
בנוסף המחזור שלי כבד מאוד
אני מטפלת 3 שנים בלייזר וזה לא עוזר לי
בנוסף המחזור שלי כבד מאוד
אנונימית
עניין של הורמונים . יש כאלה שאחרי כמה טיפולים כבר לא שעירות ויש ככלה שגם אחרי שלושים טיפולים עדיין צומח להן . זה גם תלוי בגיל . אם את בגיל ההתבגרות סביר להניח שיגדל לך יותר מהר בגלל השתוללות של הורמונים.. מבאס , כולנו מתמודדת עם זה . לייזר , סכין גילוח . זה מה שיש ;(
שואל השאלה:
אני בת 22
אני בת 22
אנונימית
שואל השאלה:
ואצלי השיער הוא שחור כהה בכל הפנים ומלא
ואצלי השיער הוא שחור כהה בכל הפנים ומלא
אנונימית
גנים ... הורמונים ... מבאס ... גלולות משפיעות על ההורמונים אהל רק יותר גורמים להם להשתולל ..
בדרכ בחורות שלוקחות גלולות גדל להן מאוד החזה , זה בגלל ההורמונים ..
בקיצור , אין ככ מה לעשות עם זה .
לא חושבת שגלולות זה הפיתרון לזה ספציפית , להרבה דברים כן , לדעתי לזה פחות
בדרכ בחורות שלוקחות גלולות גדל להן מאוד החזה , זה בגלל ההורמונים ..
בקיצור , אין ככ מה לעשות עם זה .
לא חושבת שגלולות זה הפיתרון לזה ספציפית , להרבה דברים כן , לדעתי לזה פחות
שואל השאלה:
אנח יעשה את הבדיקות וידע יותר
אנח יעשה את הבדיקות וידע יותר
אנונימית
בהצלחה ;) מקווה שיעזור לך 3>