21 תשובות
דאדי אישוז?
גברים? לא הייתי קוראת להם גברים. הם ילדים עדיין .
שואל השאלה:
רגע רגע
רגע רגע
אנונימית
וואו אני מזדהה.
מה הקטע? כנראה שהמחשבה שאני לא יכול לצאת עם מישהי כי זה בגדר אסור מדליקה אותי (?)
מה הקטע? כנראה שהמחשבה שאני לא יכול לצאת עם מישהי כי זה בגדר אסור מדליקה אותי (?)
שואל השאלה:
וואלה יש מצב אולי? כאילו אני דופקת את עצמי אופ
וואלה יש מצב אולי? כאילו אני דופקת את עצמי אופ
אנונימית
שואל השאלה:
הם גדולים ממנו בעשור נו מה
הם גדולים ממנו בעשור נו מה
אנונימית
אני בת 21 לא רואה אותם כגברים,אולי אפילו קצת כילדים שנתקעו בגיל 15. זאת דעתי
העיניין האמיתי זה 25 פלוס
העיניין האמיתי זה 25 פלוס
ככה זה, זה מבאס ממש אבל אין מה לעשות
מוזמנת לטוס לתימן שם זה חוקי
מוזמנת לטוס לתימן שם זה חוקי
שואל השאלה:
שיניתי לילדים*^d:
שיניתי לילדים*^d:
אנונימית
חחח חחח חחח הרגת אותי
מחפשת מישהו בוגר/את מי שאסור לך וזה מאוד תלוי הרבה באמת 18+ עדין ילדותיים אבל לא כולם, לא רואה בעצמי ילד כבר כמה שנים
ובת כמה את?
ובת כמה את?
שואל השאלה:
13 אופפ
13 אופפ
אנונימית
שואל השאלה:
אני סתם אומרת 18 פלוס אבל בכללי מעל 15 כאילו
אני סתם אומרת 18 פלוס אבל בכללי מעל 15 כאילו
אנונימית
חח כן זה קיצוני
15 זה בסדר
שואל השאלה:
סתם הקצנתי אבל הבנת
אני מתחברת לילדים יותר מעל 15
סתם הקצנתי אבל הבנת
אני מתחברת לילדים יותר מעל 15
אנונימית
בסדר גם זה מדליק
שואל השאלה:
איף
אבל נו מה גם אתה 15
איף
אבל נו מה גם אתה 15
אנונימית
חחח כן
לול עוד שנתיים שלוש זה ישתנה לך המחשבה הזו הכל טוב
באותו הנושא: