6 תשובות
כן בע"ה אנחנו מתקרבים יותר ויותר
אבל אין לדעת מתי יגיע
אבל אין לדעת מתי יגיע
אנונימית
הוא לא קיים אז לא
תעשו כמה מינוסים שאתם רוצים, לדעתי הוא לא קיים.
תעשו כמה מינוסים שאתם רוצים, לדעתי הוא לא קיים.
...אני לא הולכת לשבור לכם את האשליות
סייק אני כן. הוא לא יגיע הרוע ממילא ינצח תחיו עם זה איך שבא לכם ותודה על המינוסים
סייק אני כן. הוא לא יגיע הרוע ממילא ינצח תחיו עם זה איך שבא לכם ותודה על המינוסים
לא
הוא לא יגיע בכלל
הוא לא יגיע בכלל
בטוחה
מאיפה לי בתכלס? אם המשיח אמור לבוא בקורונה אז למה נגיד הוא לא בא בשואה או במגיפה השחורה
באותו הנושא: