10 תשובות
בוודאי, לא כולם אוהבים מגע ולא כולם מרגישים בנוח איתו.
כן יש אנשים שנגעלים מחיבוקים ואפשר להבין אותה
לא ניראה לי נורמאלי
כן
שואל השאלה:
זה קצת מוזר לי אני רואה כל הזמן את חברות שלי מתחבקות זה ניראה מוזר...
תחבקי מישהי אחרת
בחיים לא חיבקתי את חברה הכי טובה שלי חוץ מפעם אחת וגם זה הרגיש מוזר לי ולה
שכל אחת יעשה מה שהוא רוצה
שואל השאלה:
זה מוזר לי עדיין קצת אנחנו חברות 7 שנים...
וגם אני וחברה שלי חברות כבר 9 שנים
שואל השאלה:
וואו .... אתן צודקות והכול אבל זה עדיין קצת חסר לי..
תודה לכן שאתן עונות!