8 תשובות
אינסטגרם דרך טובה להכיר במצב כרגע..
קורונה מכחידה את המין הגברי? לא הבנתי
כאילו אם תצאי מהבית תראי רק נשים ברחובות
שואל השאלה:
חלילה, אבל אני מאמינה יותר בהיכרות פנים מול פנים מה שפחות מתאפשר בתקופה ההזויה הזו
אנונימית
עדיין אפשר בחוץ, נכון שאין מסיבות אבל עדיין יש אינטראקציות יום יומיות.
אפשר גם פארקים ומקומות כאלה.
ואפשר גם באינטרנט, טינדר, אינסטגרם, פייסבוק ואפילו פה תמצאי אנשים שישמחו להכיר.
את יכולה אפילו פה
אומיגל.
אנונימית
בגריינדר יש מלא בנים
אנונימי
מה הקשר מקססה להכריות?