בואו נדבר שניה על הסדרה הבנים והבנות של ערות הילדים או קידס איך שלא קוראים לזה
זה רק אני שמתי לב לזה?: פעם בבנים והבנות בעונות הראשונות היו בוחרים מגוון רחב של בנות, מלאות, לא הכי יפות פשוט באמת הרגיש שבוחרים מצבע לקבוצה והכל משהו באופי. והיום מרגיש לי שבחרו רק את הבנות הכי יפות שכנראה יש להם מלה עוקבים באינסטרם כולן שם מטופחות עם תכשיטים כאילו בנות ברמה גבוה ביופי שנגיד לא נמצאו שם מישהי פחות יפה או אפילו שמנה (לא בקטע רע פשוט זה ממש ניכר בהשוואה...) אני באמת שואלת מה דעתכם?