6 תשובות
יש לי 11 פרו מקס ומצלמה שווה!!
11פרו
יש לי נוט 20 אולטרה והמצלמה אחלה למרות שאני בקושי משתמש בה
אייפון 12
הכי טוב מבחינת איכות התמונה
הכי טוב מבחינת איכות התמונה
כל כך אייפון 12, יש לי ספציפית אייפון 11 פרו מקס והמצלמה מטורפת היא כל כך אמיתית ותוספת את הצבעים והאיות בצורה הכי מדוייקת
לי יש נוט 20 ויש מצלמה מעולה ממש אבל לאייפון 11 יש מצלמה יותר טובה אז לדעתי או אייפון 12 או אייפון 11 פרו מקס
באותו הנושא: