8 תשובות
בסדר גמור. אני יצאתי עם מישהו שהיה קטן ממני ב9 חודשים וזה לא הזיז
Qs
בטח שזה בסדר
כן. כל עוד שניכם נמצאים באותה רמת בגרות ואינטלגנציה אני לא רואה בעיה.
אנונימי
לא, תתביישי לך
נו ברור מה
זה ממש בסדר
כן זה בסדר לגמרי
ברור שזה בסדר