9 תשובות
כן
כן
שאלה.. אז למה לילט זה קיצור של לילה טוב ולא לילהט?
אנונימית
כי אומרים לילה טוב ולא לילה הבטוב
לא אבל אצל בוקר טוב זה כל המילה בוקר ואז ט ואצל לילה טוב זה רק ליל ואז ט.. אני ממש מטומטמת שאני שואלת את זה?
אנונימית
כי זה מוזר להגיד בוקט
לא יודע לא המצאתי את זה
זה בגלל שה - ה' סוגרת את המילה נגיד כשאצ אומרת לילט את כותבת ליל ו ט' אבל אומרת לילה ו ט
מקוןה שהבנת חחח