12 תשובות
לא בריא אבל מותר פעם ב
זה ממש לא בריא, אבל טעים בטירוף
בריא לנפש
זה לא בריא , אבל טעיםם
שואל השאלה:
אה חחח כי אני אוכל עכשיו חצי גחנון
אה חחח כי אני אוכל עכשיו חצי גחנון
אנונימי
זה לא בריא לדעתי מכינים את זה עם הרבה שמן אבל בכללי שום דבר כמעט לא בריא ,פשוט תאכל מקסימום תשמין ,לא ביג דיל
^ אוי ואבוי לי
שואל השאלה:
אני כמעט ולא אוכל את זה חח הרבה זמן לא אכלתי גחנון
אני כמעט ולא אוכל את זה חח הרבה זמן לא אכלתי גחנון
אנונימי
שואל השאלה:
חח הפעם האחרונה שאכלתי גחנון זה היה מלפני שנה או יותר
חח הפעם האחרונה שאכלתי גחנון זה היה מלפני שנה או יותר
אנונימי
בריא? חחח איך בצק עם שמן יכול להיות בריא?
אבל זה סבבה לגמרי לאכול את זה פעם בשבוע! תהני מהחייםם
אבל זה סבבה לגמרי לאכול את זה פעם בשבוע! תהני מהחייםם
לא בריא
לא בריא מלא בשומנים ויש בזה בערך 600-700 קלוריית לחתיכה
באותו הנושא: