9 תשובות
למי אכפת?
אני מנגנת בגיטרה, אני מנגנת כי זה עושה לי טוב וגורם לי להוציא אגרסיות, לא בשביל שאיזה בחור יתרשם ממני.
אני מנגנת בגיטרה, אני מנגנת כי זה עושה לי טוב וגורם לי להוציא אגרסיות, לא בשביל שאיזה בחור יתרשם ממני.
למה שזה יוריד או יעלה, זה תחביב
ספציפית בגיטרה מעלה כי גם אני מנגן וזה יכול להיות כיף לנגן ביחד או סתם לדבר על זה
מעלה, למה שיוריד?
וואו אחד הדברים המדהימים
מדהים,
https://youtu.be/crw9x_hw-be
קבלי מהן השראה
הן עושות בית-ספר להרבה
nita strauss מ-ארה"ב אלופה
https://youtu.be/crw9x_hw-be
קבלי מהן השראה
הן עושות בית-ספר להרבה
nita strauss מ-ארה"ב אלופה
מעלה!!
מתי מתחתנים?? חח
מתי מתחתנים?? חח
מעלה
מעלה