14 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי, עדיין לא עובד
אנונימית
שואל השאלה:
לא... אני לא טיפשה
אנונימית
המסך כנראה לא טוב
יכול להיות שנקבל לא טוב
שהכבל*
ניסית לחבר אותו לטלוויזיה? יכול להיות שהבעיה במחשב ולא במסך. תחברי לטלוויזיה וככה תדעי
שואל השאלה:
כע חיברתי לטלוויזיה עם כבל hdmi וזה עבד בסוף
אנונימית
אוקיי אז כנראה הבעיה במסך, תבדקי שאת על הערוץ המתאים, כאילו אם את מחברת עם hdmi אז שתבדקי שאת על hdmi
שואל השאלה:
סתם שאלה, אם חיברתי לטלוויזיה עם hdmi, אז זה נחשב כאילו אין לי כרטיס מסך, נכון? כי אני מנסה לשחק רוקט ליג וזה עם מלא תקיעות
אנונימית
הכרטיס מסך נמצא במחשב עצמו, לא במסך מחשב. ברגע שאת מחברת לטלוויזיה אז חיבור אחד נמצא בטלוויזיה והחיבור השני הוא בכרטיס מסך ככה שאין קשר לתקיעות, אלא אם הטלוויזיה לא משהו והיא נתקעת
אולי צריך להחליף מסך?
שואל השאלה:
זה קרה כמה פעמים לפני
כלום לא נהרס
אנונימית
אולי הכרטיס מסך הלך?
אולי הכבל התקלקל?