6 תשובות
כןן!!צודק.
מצטרפת לאמירה הזו.
סליחה שפיניתי אליך בלשון נקבה חחח
וואי את כל כך צודקת מבטיחה
המלכה
שואל השאלה:
אני בן דרך אגב :)
המלך*