4 תשובות
אני יודעת על מסקררה עמידה שזה לא מומלץ כי אז צריך ממש לשפשף את הריסים עד שזה יירד, וזה יכול לגרום לנשירה..
בגלל שגם זה לא טוב לעור משהו שלא יורד,
זה לא נותן לו לנשום.
וגם את את מורחת אותו,
אח"כ את לא יכולה לתקן את זה.
מקווה שעזרתי:)
זה לא נותן לו לנשום.
וגם את את מורחת אותו,
אח"כ את לא יכולה לתקן את זה.
מקווה שעזרתי:)
אמ... בגלל שאולי הוא נספג לאור ועושה גירוי פנימי או יובש.. תשאלי..
כי קשה מאוד להוריד אותו