4 תשובות
כל דבר הוא מפחיד בהתחלה
אני בטוחה שגם היא בלחץ
אני בטוחה שגם היא בלחץ
צריך לחשוב חיובי ויהיה חיובי! בהצלחה!!!
בהצלחה לה!!! אין לך מה לדאוג, הכל מפחיד בהתחלה אבל עם השנים היא תיהיה בטוחה בעצמה ובמה שהיא עוקה
עושה* וגם את
באותו הנושא: