5 תשובות
אמ כן בוחרים להיות רע
לא זה לא משהו טוב
ומאיפה הבאת את זה שאת רעה?
לא זה לא משהו טוב
ומאיפה הבאת את זה שאת רעה?
שואל השאלה:
אני לא בוחרת להיות רעה פשוט הכל בי רע וכנראה גם רע לי אז אני רעה
אני לא בוחרת להיות רעה פשוט הכל בי רע וכנראה גם רע לי אז אני רעה
אנונימית
אז תשתדלי לשנות
את כן בוחרת
לא נולדים עם זה את יודעת
לא נולדים עם זה את יודעת
שואל השאלה:
מאיפה לי
מאיפה לי
אנונימית
באותו הנושא: