6 תשובות
לצערי כן :(
כן
גם אני מניסיון אישי
גם אני מניסיון אישי
אנונימית
לחלוטין כן
כן): עצוב
גם אצלי זה היה ככה, אכלתי הרבה חרא בגלל זה:( אני לא בנאדם יותר טוב
וואו. לגמרי
אובחנתי עם 2 הפרעות נפשיות שהובילו לחוסר תפקוד ירידה במשקל טיפולים כדורים ושנייה מאישפוז. נחשו מה היועצת אמרה לי?
"יש כאלה עם בעיות יותר גדולות"
כאן נגמר האמון שלי במערכת החינוך.
אובחנתי עם 2 הפרעות נפשיות שהובילו לחוסר תפקוד ירידה במשקל טיפולים כדורים ושנייה מאישפוז. נחשו מה היועצת אמרה לי?
"יש כאלה עם בעיות יותר גדולות"
כאן נגמר האמון שלי במערכת החינוך.
אנונימית
באותו הנושא: