6 תשובות
לצערי כן :(
כן
גם אני מניסיון אישי
אנונימית
לחלוטין כן
כן): עצוב
גם אצלי זה היה ככה, אכלתי הרבה חרא בגלל זה:( אני לא בנאדם יותר טוב
וואו. לגמרי
אובחנתי עם 2 הפרעות נפשיות שהובילו לחוסר תפקוד ירידה במשקל טיפולים כדורים ושנייה מאישפוז. נחשו מה היועצת אמרה לי?
"יש כאלה עם בעיות יותר גדולות"
כאן נגמר האמון שלי במערכת החינוך.
אנונימית