7 תשובות
לאא הכי כייף ותדעי שכל מי רואה אותך מקנא
לא
שואל השאלה:
❤
❤
אנונימית
למה פאדיחה? רוב האנשים שאני רואה רצים לבד. מעט מאד בזוגות ובקבוצות. יש יתרון ענק בלרוץ לבד, אין הפרעות, קצב שלך, המסלול שלך....
זה ממש כיף לבד .
אבל אני מרגישה יותר בנוח עם אחרים אבל יותר כיף לבד!
אבל אני מרגישה יותר בנוח עם אחרים אבל יותר כיף לבד!
ממש לא אני עושה את זה כל הזמן
אני רץ רק כשיש לי עבודה בספורט מהבית ספר, מוזמנת להצתרף :)
באותו הנושא: