7 תשובות
לאא הכי כייף ותדעי שכל מי רואה אותך מקנא
שואל השאלה:
אנונימית
למה פאדיחה? רוב האנשים שאני רואה רצים לבד. מעט מאד בזוגות ובקבוצות. יש יתרון ענק בלרוץ לבד, אין הפרעות, קצב שלך, המסלול שלך....
זה ממש כיף לבד .
אבל אני מרגישה יותר בנוח עם אחרים אבל יותר כיף לבד!
ממש לא אני עושה את זה כל הזמן
אני רץ רק כשיש לי עבודה בספורט מהבית ספר, מוזמנת להצתרף :)