7 תשובות
אותי אישית זה מגעיל, אבל זה הגוף שלהן וזכותן המלאה
אנונימי
שיש לה אומץ היא לא הולכת אחרי הזרם ושתעשה מה שבא לה ומה שטוב לה.
לא יפריע לי ברמה של להעיר לה על זה
מיותר, אבל זכותם. בדרכ זה אנשים שרוצים להיות ''שונים'' ''ומיוחדים'' מיותר מאוד. אני אישית לא אוהב אנשים כאלה.
ילדה שלא מורידה שיער גוף זה לא נראה טיבעי זה מגעיל אןתי ממש אישית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לא טבעי לכולן יש שיער גוף הרוב מורידות אלא אם אתה רוצה לצאת עם ילדה בת 8
מסכים עם התגובה הראשטנה