15 תשובות
שואל השאלה:
daydreamin אני לא חושבת כלום על מרוקאים
זה מה שהם חושבים על עצמם משום מה
אנונימית
שואל השאלה:
positions זה ברור לי. אבל להם לא או שהם מכחישים את זה
כי הם חושבים שהם אירופאים lol
אנונימית
שואל השאלה:
cool name נו אבל לא עניתם לי. למה הם טיפש*ם למה הם חושבים שאם הם יודעים צרפתית אז הם אירופאים חחח
אנונימית
שואל השאלה:
אם ככה אז כל אפריקה הם אירופאים
הודים הם אנגלים
אנונימית
בחיים לא שמעתי על מישהו מרוקאי שהכחיש את היותו מרוקאי.
סבתא שלי נולדה בפריז, וסבא שלי נולד במרוקו, וכן אולי הוא מתנהג כמו צרפתי בגלל שהוא חי עם סבתא שלי כל כך הרבה זמן (וגם כי מרוקו הייתה בשליטת צרפת כמו שאמרתי וכמובן שזה השפיע גם על התרבות) אבל הוא בחיים לא אמר שהוא צרפתי. תן לי דוגמה למרוקאי שהכחיש את היותו מרוקאי, אני אחכה.
מי חושב את זה? בחיים לא שמעתי מרוקאי שמגיד את עצמו כאירופאי.
מרוקאים לא חושבים שהם אירופאים.
כי... אמ... הם לא אירופאים
יש הרבה מרוקאים שמדברים צרפתית כי יש ערים במרוקו שהיו תחת שליטת צרפת ולכן השפה המדוברת שם הייתה צרפתית
מעולם לא שמעתי על מישהו מרוקאי (ואני חצי מרוקאית) שהגדיר את עצמו כאירופאי
^בדיוק. רוב מרוקו מדברים צרפתית בגלל השלטון שהיה שם וזה מה שהם למדו.
בגלל שמרוקו הייתה בשליטה של צרפת
בגלל זה גם הרבה מרוקאים יודעים צרפתית, ובעלי שמות צרפתיים.
שואל השאלה:
הם חושבים כי הם מדברים צרפתית אז הם אירופאים חח
אנונימית
שואל השאלה:
ילדה מהכיתה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
^ או קיי
אנונימית
שואל השאלה:
יש לכם הרבה חוסר זהות
אתם גם מכחישים שאתם אפריקאים גם מכחישים שאתם ערבים אתם חושבים שאתם צרפתים.. במקום להיות גאים במי שאתם
וככה אני אומרת גם לילדה מהכיתה שלי
אנונימית
כן, אז 90% מהמרוקאים גם מפה וגם ממרוקו לא מחשיבים את עצמם כאירופאים.
^אנחנו לא מכחישים. כן המרוקאים שעלו לפה בעלייה הם נקראים ערבי ישראל ערביים יהודים. אנחנו נולדנו בישראל, אז אנחנו מזרחיים. ותאמיני אנחנו יודעים טוב טוב מה אנחנו, ומה המקום שלנו. ותאמיני לי אנחנו גאים בלהיוץ מרוקאים. יש לנו אחלה זהות, זה ששמעת קול אחד זה לא אומר שכולם ככה.