10 תשובות
כן
אנונימית
נשימה תאית מתבצעת במיטוכונדריה
בעצם הצמח קולט את הפחמן הדו חמצני מהאור
ואז הוא הופך אותו לחמצן חלק הוא משתמש לעצמו וחלק הוא פולט לסביבה שלנו

הוא עושה את זה דרך העלים -מיטוכונדריה
אנונימית
אם אני לא טועה, בשביל מה זה?
מלמדים את זה בביולוגיה לבית ספר
שואל השאלה:
^יש לי מחר מבחן על זה ולא הבנתי כלום ממה שרשום בספר..
הם מסבירים שם הרבה דברים לא נחוצים וברמה קצת יותר גבוהה (זה מיקודית)
אנונימית
מגמת ספורט או ביולוגיה ?
שואל השאלה:
ביולוגיה
אנונימית
ביולוגיה