7 תשובות
ממש ממש לא. אין כזה דבר בשומקום. לבית ספר אין סיי בכלל אם את עושה מועד ב או לא הם רק אמורים לסדר את זה. לא שמעתי על דבר כזה מעולם ועשיתי מועד ב פעמיים
אה האמת שאם זה מועד ב אז יש מצב, צריך לבדוק את זה.
לא^ לא צריך.
ברצינות אני מבטיחה לך, זה לא דבר.
שואל השאלה:
למי פונים נגד בית הספר?
אנונימית
בעיקרון למשרד החינוך יש מספר טלפון, אולי תנסי
ממש לא, חוק חינוך חובה קובע שזה בחינם.
לא שמעתי על דבר כזה אצלנו מחייבים מתכונת
פונים למפקחת