8 תשובות
לא. זה טבעי
את צריכה לראןת איך הייתי נראת כשהייתי רןאה האנטומיה של גריי
לא, אני מה זה בכיתי כשאמא של פורסט מתה. זה היה כל כך עצוב
אני ליטרלי בוכה כל עשרים דקות בסדרה ואת שואלת אם זה בסדר? זה בסדר גמור אחותי חבל שאני לא יכולה לשלוח לך את גלריית הבכי מסדרות שלי
אנונימית
ממש לא. זה קורה להרבה אנשים...
אל תרגישי לא בנוח מזה...
לא
שואל השאלה:
תודה רבה כולם ❤ פשוט פעם תמיד קראו לי בכיינית, וכשהייתי בת 13 הייתה הצגה על השואה, ושואה זה נושא רגיש אצלי, אז הזלתי שתי דמעות ומי שראה את זה קרא לי בכיינית וכל פעם לידי התלחשש עם חברים וצחק והיה כזה:בכיינית היא בכתה בהצגה.
וגם ילדה מהכתה שלי הייתה כזאת: את בכית מסרט / הצגה ? דפאק
אנונימית