6 תשובות
פשוט לעצור את עצמך, לא לכתוב תגובה רעה וגם לא טובה
תנסי להכנס לתגובות פחות ואם את נכנסת אל תכתבי כלום
לעצור את עצמך תגידי לעצמך איך היית מרגישה אם היו שופטים אותך על כל דבר בך?
שואל השאלה:
התכוונתי שאני אומרת את זה לעצמי
אנונימית
ממה זה נובע ?
תעצרי את עצמך ותצאי מהפלטפורמות שגורמות לך להרגיש רע, תהיי מאופקת.