4 תשובות
פייק סמייל!
זה שיר בין האהובים עליי בכללי באמת אחד השירים : no tears left ti cry
אוקיי כאן אני מפציצה:
nobody מהמאלכיות של צ'ארלי
got her own מהמאלכיות של צ'ארלי
be alright
greedy
sometimes
i don't care
bad decisions
one last time
be my baby
break your heart right back
just a little bit of your heart
hands on me
only 1
raindrops
the light is coming
blazed
r.e.m
breathen
get well soon
כל האלבום thank you next
only 1
why try
everytime
get well soon
i dont care (הוא מדהים!!)