13 תשובות
לא מתווכחת
ממש לאא
רק דיימוןן אהוביי
חחח לא
אנונימית
לא לא
נה דיימון מושך, דיימון מושך הרבה יותר ממה שסטפו יכול למשוך אי פעם.
אנונימית
שואל השאלה:
דבר ראשון אתם רק אומרים לי שדיימון יותר טוב ולא אומרים למה חח
ודבר שני לזאתי שכתבה שדיימון מושך אני לא מדברת על יופי אני מדברת על אופי /:
אנונימית
מישהו אמר שדיברתי על יופי?
האופי שלו כדמות מושך אותי יותר.
אנונימית
אני אוהבת את שניהם וכאילו סטפן יותר טוב לב אבל עדיין אוהבת את שניהם
אני רואה רק עובדות
אני מסכימה
חד משמעית