29 תשובות
שואל השאלה:
אין סיכוי טרמפים יאנסו אותי ויש לי רק 50 שקל
אנונימית
אן שתחכי לאוטובוס הבא שרק יוציא אותך מהכביש המהיר
שואל השאלה:
הוא לא עצר בתחנה אני צריכה ללכת ומי יודע איפה התחנה הבאה
אנונימית
תעלי על האוטובוס הבא שיעלה, לא משנה לאיפה הוא מתקדם רק שתצאי מהכביש המהיר, משם תסתכלי בmoovit איזה קווים לקחת הביתה
תבדקי בmoovit כמה רחוקה התחנה
אה נכון, את יכולה להתקשר למשטרה הפ יעזרו לך
שמעתי שאת יכולה לעשות דבר כזה
היא צודקת
שואל השאלה:
אוף תודה אני אנסה
אנונימית
^ לא, שתגיד שהיא נתקעה באמצע כביש מהיר עקב האוטובוס שנהרס והיא לא צריכה להציע כסף הם פשוט יבואו
מונית
אולי אנסו אותה...
אנונימית
שקט זה לא מצחיקק
לא אמרתי את זה בצחוק!! ממש מקווה שזה לא קרה...
אנונימית
תתקשרי למשטרה הם יקחו אותך הביתה (קרה לחברה שלי פעם ועזרו לה)
אנונימית
היי , אתם בסדר?
בדרכ שאוטובוס נהרס ומוריד נוסעים בצד הכביש החברת אוטובוסים מחויבת לשלוח אוטובוס חלופי לאסוף אותם, אם אני לא טועה זה חוק ארצי שאסור להם לעבור עליו,
מעבר לזה יש איתך עוד אנשים שבסיטואציה דומה, קשה לי להאמין שאת הנוסעת היחידה בקו בין עירוני, פלוס הנהג אוטובוס אמור לחכות איתכם גם או לפחות לחכות עד שמישהו יאסוף אותו, האופציות בנוסף ללחכות לאוטובוס חלופי מהחברה זה לפנות לאישה שהייתה באוטובוס לעזרה, או להסביר לנהג את הסיטואציה שלך ולמצוא פתרונות.

במידה והכל נכשל פונים למשטרה והם עוזרים, גם אם זה לא עד הבית לפחות עד לתחנה קרובה שיש בה קו פעיל שמגיע לבית שלך.

לגבי אונס, לעמוד לצד אוטובוס תקוע בצד הכביש שעה או שעתיים לא אומר ישר שמישהו הולך לאנוס אותה, תפסיקו להלחיץ.
אנונימי
.
אנונימית
את בסדר? הסתדרת?
איזה שטויות קרה לי כמה פעמים, לא משאירים אנשים לבד באמצע הכביש תמיד בא אוטובוס חלופי שאוסף את כולם.
דבר ראשון זה נראה לי ספאם אי איזה ילדה משועממת שאין לה מה לעשות ואני יסביר למה אני אומר את זה: כי דבר ראשון בשניה שנהרס משהו הנהג מודיע על ובימיוחד אם הוא מוריד נוסעים ישר או מקסימום אחרי שעה חצי שעה מגיע אוטובוס אחר ואוסף את הנוסעים. ב. אני מאוד מאמין שאם האוטובוס הוריד את את כל האנשים יש שמה עוד מלא אנשים בידיוק במצב שלך שאת יכולה לעזור בהם קיצור אם זה באמת קרה לך מאחל בהצלחה רבה ושרק טוב יקרה לך אם לא (שזה רוב הסיכויים) לא לבלבל לי פה תמוח לאנשים טוב חמודה?
אנונימי
חחח אתה בן 48?
מגניב
מתה מה קורה פה
תופסת או מזמינה מונית
שואל השאלה:
ההורים שלי לא עונים
אני בת 17 ואני מתה מפחד
אנונימית
כן תעדכני
אנונימית