18 תשובות
זה מוצדק
היא ממש סתומה לכתוב לך אי שיעורי בית שתכתוב לך שעשית טעות או משהו
מה? למה בגלל שענית לא נכון היא כתבה לך אי הכנה? זה מכניס אותי אפילו לעצבים...
אנונימי
תתלונני . זה ממש לא פייר
זה בכלל לא מוצדק.
לא בסדר, תגידי למנהלת, למורה שלך.
תדברי עם המחכנת/ מנהלת/ יועצת וזה מוצדק לגמרי
הכעס שלך מוצדק. לא להכין = לא לעשות. במידה ועשית היא לא אמורה לכתוב לך אי הכנת שיעורי בית. תדברי איתה ואם היא לא מקשיבה להגיון תפני למחנכת שלך.
שואל השאלה:
אז זהו, היא המחנכת שלי
אנונימית
תפני ליועצת או למחנכת
שואל השאלה:
בבקשה מישהו יכול לנסח לי הודעה למורה שלי לגבי זה?
אנונימית
הי,
בקשר לישעור היום, ציינת לי אי הכנת שיעורי בית שבפועל עבדתי על זה הרבה זמן וקרתה לי טעות באחת מהשאלות...
כולנו טועים, כולנו בני אדם, ואשמח שתצייני שהכנתי שיעורי בית ורק קרתה לי טעות
תודה והמשך יום טוב!!
שואל השאלה:
הי
בקשר לשיעור לשון היום, אפשר לדעת למה כתבת לי אי הכנת שיעורי בית?
כי אני כן עבדתי והכנתי את השיעורים פשוט התבלבלתי בתרגיל אחד
זה בסדר לכתוב את זה?
אנונימית
כן זה מעולה
שואל השאלה:
ואי תודה לכם, איזה באסה שאי אפשר לשים לך יותר פרחים
אנונימית
המורה ורבים כמוהה טועים בגדול
מערכת החינוך לא השכילה להבין כי כמות מאמץ של תלמיד שווה פי אלף מאחד שמצליח בנקל
יש לי כמה מורות שכן הבינו את זה אבל בגדול משרד החינוך לא כל כך
למה? זה לא מוצדק ואסור לה לעשות את זה. ממליצה לפנות למחנך/ת, זה ממש לא מגיע לך. לטעות זה נורמלי, העיקר זה ההשקעה.
המחנכת היא המורה שלה ללשון^ היא אמרה את זה כבר