8 תשובות
שואל השאלה:
סליחה זה היה נראה ממש טעים.
אבל היה לזה סתם טעם של סבון.
סליחה זה היה נראה ממש טעים.
אבל היה לזה סתם טעם של סבון.
אנונימית
הכל טוב יפה שלי זה בריא
נשמע טעים
א-
כן זה בריא.
זה רעל
לא אבל אולי אתה תשלשל קצת
לא זה בריא
באותו הנושא: