6 תשובות
אם את קטינה אז לא נראלי
מצטרפת לשאלה
אם את קטינה אז ברוב המקרים לא, אלה אם כן יש מקרה חריג כמו אלימות או משהו אז מערבים את הרווחה וזה נתון לשיקולה
לא חושבת
שואל השאלה:
כבר שירותי הרווחה מעורבים בגלל החיסורים שלי וזה שפגעתי בעצמי בעבר והרבה דברים שעשיתי... ההורים שלי לא מתעללים בי אומשהו אבל הם לא באמת יודעים לגדל אותי בלי לתת לנפש שלי לשקוע למרומות ככ אפלים. היה לי טיפול פסיכולוגי ותרופתי שלא עזר ואמא שלי מעדיפה את אחותי כי אחותי עם חרדות ובעיית קשב וריכוז ככ קשה שהם שוכחים שגם אני פה ומכחישים את הדיכאון המאובחן שלי.
כבר שירותי הרווחה מעורבים בגלל החיסורים שלי וזה שפגעתי בעצמי בעבר והרבה דברים שעשיתי... ההורים שלי לא מתעללים בי אומשהו אבל הם לא באמת יודעים לגדל אותי בלי לתת לנפש שלי לשקוע למרומות ככ אפלים. היה לי טיפול פסיכולוגי ותרופתי שלא עזר ואמא שלי מעדיפה את אחותי כי אחותי עם חרדות ובעיית קשב וריכוז ככ קשה שהם שוכחים שגם אני פה ומכחישים את הדיכאון המאובחן שלי.
אנונימית
שואל השאלה:
לא... לא ממשנתנו לי לדבר ורק ההורים שלי דיברו, אבא שלי איכשהו הצליח לגרום שלא יקחו אותי לאישפוז בכפייה (משטרה הגיעה הבייתה)
לא... לא ממשנתנו לי לדבר ורק ההורים שלי דיברו, אבא שלי איכשהו הצליח לגרום שלא יקחו אותי לאישפוז בכפייה (משטרה הגיעה הבייתה)
אנונימית
באותו הנושא: