14 תשובות
עיניים, ולפעמים אני אוהבת את הנמשים שלי והחיוך אבל זה רק שאני שמה קצת איפור
במראה אני אוהבת רק את הגבות מעבר לזה כלום
ובאופי האמת שאת רוב האופי שלי אני אוהבת אבל תמיד אני אשתדל לשנות אותו כדי שיהיה הכי טוב בשבילי שאפשר
ובאופי האמת שאת רוב האופי שלי אני אוהבת אבל תמיד אני אשתדל לשנות אותו כדי שיהיה הכי טוב בשבילי שאפשר
מבחינת אופי,את זה שאני טיפוס מאוד קליל זורמת.
מבחינת מראה חיצוני,עיניים ושפתיים.
מבחינת מראה חיצוני,עיניים ושפתיים.
אני ממש אוהבת את העיניים שלי ואת השיער, וגם את האופי שלי
את העיניים
ואת השיערר בעיקר
ואת השיערר בעיקר
הכלל
ביופי - כלום
אופי - כלום
תכונות מאוד טובות אצלי.
אופי - כלום
תכונות מאוד טובות אצלי.
הדמיון והיצירתיות שלי
כשיש לי מטרה אני מסוגל להגיע אפילו לעיר הצדפים ובחזרה
אני דיי מצחיק והגוף שלי דיי יפה
אנונימי
את השיער שלי כי לדעתי הוא יפה והוא חלק אז נעים ממש לגעת בו
אני לא אוהב את איך שאני נראה
אבל אני חכם ואני טוב בחשבון ואני אוהב את עצמי וספורט אבל אני אוהב כמעט הכל חוץ מהמראה ואני גם נמוך
עיינים ואף
באותו הנושא: