14 תשובות
בתהליכים ואין לי ממש מה לפרט :)
אני לא שלמה עם הגוף והפנים שלי
לא ממש. המשקל..
חוץ מהביטחון העצמי שלי לא
סוג של
אנונימי
כן שלמה עם כל דבר אצלי
כן
הפנים שלי יפות לדעתי
הגוף שלי לא רע אבל לא מושלם ואני בסדר עם זה
יש לי ביטחון כן
הפנים שלי יפות לדעתי
הגוף שלי לא רע אבל לא מושלם ואני בסדר עם זה
יש לי ביטחון כן
כן
אני צריכה סיבה מיוחדת לאהוב את עצמי?
אני צריכה סיבה מיוחדת לאהוב את עצמי?
לע
אין לי כח לפרט
אין לי כח לפרט
כן, אם לא אוהב את עצמי אף אחד אחר לא יעשה זאת בעבורי.
זה עדיין בתהליכים
כן סוג של
שואל השאלה:
הכוונה היא, מה בכם גורם לכם לשנוא או לאהוב את עצמכם.
הכוונה היא, מה בכם גורם לכם לשנוא או לאהוב את עצמכם.
לכל אלה שלא שלמים עם המראה החיצוני שלהם אז יש לי אחלה טיפ לתת לכם - אל תשוו את עצמכם לאף אחד/אחת, בטח שלא לכל החתיכים והחתיכות מהטיקטוק והאינסטגרם (עזבו את זה שחלק זה פוטושופ). תבינו שאתם אתם והם זה הם, ובסופו של דבר אתם עולמות שונים עם אנשים שונים ותחביבים שונים, ככה שאין מה להתחרות אחד בשני.
באותו הנושא: