7 תשובות
נגמרו להם השאלות
הלכו לישון
הלכו לישון
אנשים עייפים חח
כי שש וחצי בבוקר נשמה
שואל השאלה:
אזז אם כלום פרשו לישון או לא יודעת מה תדברו איתי משעמם לי
הייתי אמורה לעשות הליכה עם חברה בחמש וחצי בבוקר והגשם דפק הכל אזז אני ערה מחמש וחצי ומשעמם לי
אזז אם כלום פרשו לישון או לא יודעת מה תדברו איתי משעמם לי
הייתי אמורה לעשות הליכה עם חברה בחמש וחצי בבוקר והגשם דפק הכל אזז אני ערה מחמש וחצי ומשעמם לי
אנונימית
זה מה שמעצבן בלהתחבר בבוקר
שואל השאלה:
אהה חבל משעמם לי
אהה חבל משעמם לי
אנונימית
אין מה לשאול
באותו הנושא: