14 תשובות
שואל השאלה:
לא התחלתי איתה
לא התחלתי איתה
אנונימי
יש הרבה סיבות לסינון, ולא דווקא בנות
זה יכול להיות כי הן לא רוצות לדון בנושא מסויים ומתחמקות משאלה
או שאתה חופר
או שהן לא רוצות לדבר אתך באופן אישי
או שהן עסוקות
או באמת משחקות אותה קשות להשגה
או שהן פגועות ממשהו
יש מיליון סיבות!!! איך אפשר לדעת?!
זה יכול להיות כי הן לא רוצות לדון בנושא מסויים ומתחמקות משאלה
או שאתה חופר
או שהן לא רוצות לדבר אתך באופן אישי
או שהן עסוקות
או באמת משחקות אותה קשות להשגה
או שהן פגועות ממשהו
יש מיליון סיבות!!! איך אפשר לדעת?!
שואל השאלה:
זה עושה לי עצבים כל פעם מחדש
זה עושה לי עצבים כל פעם מחדש
אנונימי
חושבות שזה מעלה
שואל השאלה:
מה מעלה בזה
מה מעלה בזה
אנונימי
כי אנחנו רוצות שתראו שישלנו חיים חוץ ממכם ושאנחנו לא מחכות להודעה שלכם
לכל דבר יש סיבה
שואל השאלה:
ומה הסיבה
ומה הסיבה
אנונימי
זה תלוי מה אמרת, מישהו כאן שלח לי הודעה שגרמה לי להרגיש לא בנוח אז לא היה לי מה לומר לו.
ולא כתבתי כלום .
אם זה לא המצב אצלך ... לא כל הבנות מסננות , אני חופרת קבועה ויש פה מלא אנשים שמסננים אותי ...
אני לא מסננת כמעט אף פעם , אלא אם כן קורה מה שהספקתי קודם או שפשוט באמת השיחה נגמרה ואין לי מה לומר או איך להמשיך אותה .
מקווה שעזרתי(^^)
ולא כתבתי כלום .
אם זה לא המצב אצלך ... לא כל הבנות מסננות , אני חופרת קבועה ויש פה מלא אנשים שמסננים אותי ...
אני לא מסננת כמעט אף פעם , אלא אם כן קורה מה שהספקתי קודם או שפשוט באמת השיחה נגמרה ואין לי מה לומר או איך להמשיך אותה .
מקווה שעזרתי(^^)
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי לה, תקשיבי, אני לא יודע אם תקראי את זה אני מקווה שכן, אם את לא רוצה לדבר זה בסדר רק תגידי, לסנן זה לא הדרך לפתור דברים אז תגידי לי מה החלטת
והיא ענתה אמממ
שלחתי לה, תקשיבי, אני לא יודע אם תקראי את זה אני מקווה שכן, אם את לא רוצה לדבר זה בסדר רק תגידי, לסנן זה לא הדרך לפתור דברים אז תגידי לי מה החלטת
והיא ענתה אמממ
אנונימי
חח וואי לא יודעת למה היא עשתה את זה ואני מסכימה איתך אבל זה לא רק בנות , מלא בנים מסננים אותי כאן.
ואני לא מתחילה עם אנשים ..זה לא שיש לי בעיה איתכם , פשוט לא נראה לי זה מתאים .
ואני לא מתחילה עם אנשים ..זה לא שיש לי בעיה איתכם , פשוט לא נראה לי זה מתאים .
אנונימית
מבינה אותך, זה מעצבן ודבילי ברמות אבל יש גם בנים שעושים את זה :/
שואל השאלה:
זה עושה לי עצבים של החיים
זה עושה לי עצבים של החיים
אנונימי
משחקי אגו, לעשות כאילו הן קשות להשגה
באותו הנושא: