3 תשובות
לדעתי השעה הכי מאוחרת שאפשר להתקשר אם הוא לא אומר אחרת זה שמונה כמו מורה בביהס את לא תתקשרי אלייה בתשע בערב אז אותו דבר גם הוא
אצל המורה שלי השעה הכי מאוחרת היא שמונה כל מורה והשעות שהוא קובע
אצל המורה שלי השעה הכי מאוחרת היא שמונה כל מורה והשעות שהוא קובע
תלוי במורה.. אצלי הוא אמר כמה פעמים להתקשר בתשע ומאז זו השעה הכי מאוחרת שאני מתקשרת אליו...
לגיטימי להתקשר ? נראלי עד 17:00
באותו הנושא: