5 תשובות
שואל השאלה:
תודה על העצות❤
אנונימית
בתור אחת שעזרה להרבה ידידים שלה לצאת מהארון,
אני יכולה להגיד לך כמה לקחים שהבנתי בזמן הזה.
הראשון- אם את חושבת שהם לא יקבלו אותך, או יצחקו עליך באותו הרגע, חכי לגיל יותר מאוחר כמו גיל שש עשרה.
ואם את בוודאות חושבת שהם לא יקבלו אותך- פשוט תחכי לגיל שמונה עשרה, זמן שאת כבר תהייה בצבא, תתגייסי והם יקחו גם זמן לעכל את העובדה הזאתי ולהחליט החלטה.
ומה שיש לי להגיד לך שאם את מחליטה עכשיו לעשות את זה, ולהשאיר את כל הדברים בצד, תבואי בביטחון, תגידי להם שאת כבר יודעת את זה בוודאות, שזה מה שנכון לך ושאת מקווה שהם יקבלו אותך כמו שאת.
גם אם הם לא יקבלו אותך שתדעי שהרבה אנשים כן!
אם את צריכה לדבר תמיד כאן בישבילך! 3>
בהצלחה אהובה!
לדעתי פשוט תשבי עם המשפחה תכיני אותם שיש משהו שאת רוצה לספר להם ואת מבקשת מהם שאם הם אוהבים אותך שיתמכו בך ובמה שעושה אותך טוב ופשוט תגידי את זה בלי פחד
בהצלחה:)
אוי איזה שטויות מה זה כי אישתה יפה?? אלה ההורים שלך, הם חייבים לקבל אותך כמו שאת. את חייבת לספר, אסור להסתיר כאלה דברים.
אני ממש ממליצה לך לדבר עם הבת דודה, היא תבין אותך לגמרי ואולי היא אפילו תסביר להם