7 תשובות
שואל השאלה:
כמו איזה דברים?
אהבתי את כולו, היו דברים שהיו ממש לא בסדר שהוא עשה ואני ישר סלחתי לו כי אהבתי אותו, ראיתי בו רק טוב והתעלמתי מהחברות שלי שאמרו לי להפרד ממנו כי לא רציתי לפגוע בו, וזה אחרי שהוא פגע בי כל כך הרבה..
בסופו של דבר, למזלי, הקשבתי להן, ואנחנו לא ביחד כבר המון זמן
אנונימית
היו דברים שאולי פחות התלהבתי מהם, והייתי מעדיפה שלא, אבל זה לא "פגם" כמו שזה פשוט חלק ממנו.
יש חסרונות ויתרונות בכל אחד
שהיה לי חבר לא ראיתי בו פגם אחד..
ראיתי את החיים שלי
אהבתי אותו ככ. באמתת
הוא היה החבר המושלם
היא הייתה כל מה שיכולתי לבקש,
מושלמת.
אף אחד לא מושלם כמובן. אבל לא ממש התייחסתי לפגמים שלה..