11 תשובות
לא תשארי ערה בשעות הקטנות של הלילה
ובכלל לא מרגישים שיש שגיאות
ובכלל לא מרגישים שיש שגיאות
כי אנשים בוגרים יכולים ללכת לישון מאוחר..
לע נרעאלי. יומ סבט איומ טישנ מעוכר
שואל השאלה:
אמיליה יש לח סגיאות ועני לו מווינה
אמיליה יש לח סגיאות ועני לו מווינה
אנונימית
ברור שסלה
עני מעוד מצתארט זא לו בסליתטי
אל תלכי לישון את קבר ילדא גדולה ואת יחולה להחלית לבד מתי לישון
שואל השאלה:
טדברי בארוק
טדברי בארוק
אנונימית
קן אי לו מוונט בשית
לא
באותו הנושא: