התחברות
הרשמה
אתן חושבים שמישהו שאהיה אתו צריך להרגיש שאני הכי מיוחדת בעיניו?
כי אני לא מרגישה שמישהו שאני אתו בקשר מרגיש ככה וזה מוריד לי ומאכזב אותי אני כן חושבת שהוא מיוחד אבל לדעתכם זה תקין שככה מרגישה ?
7 בנובמבר 2020, 15:21
חוות דעת
ביטחון עצמי
התחלות
תכונות
3 תשובות
כן
There is no us
יכול להיות שהוא מתפשר עלייך, ואז את צריכה להגיד לו תודה שהוא בכלל איתך
ה
הסטיפסרית
תדברי איתו שיחות תמיד עוזרות לפתור דברים
P
Perfect meeee
באותו הנושא:
מי אתם חושבים שהכי טוב שאהיה ראש הממשלה שלנו?
אני כותב ספר וכשאהיה יותר בוגר אני ארצה להפוך אותו לסרט מה אתם חושבים?
כמה פרחים צריך שיהיה לי כדי שאהיה עונה בכירה?
אני רוצה להיות חוקרת במשטרה שאהיה גדולה מה הכי צריך ללמוד עכשיו בבית ספר בשביל זה?
צריך לקום ב5, יש טעם ללכת לישון שעתיים או שאהיה עייף יותר כשאקום ?
לתיכון עדיף שאהיה ב5 יחידות ואקבל 70 או שאהיה ב4 ואקבל 90?
באיזה גיל אתם חושבים שזה בסדר שאהיה למישהי חבר\ה? ונשיקה ראשונה?
איזה משקל בערך נחשב *רזה* ל1.63? אני רוצה רק שאהיה די רזה להתחיל חיטוב אז תגידו באמת מה אתם חושבים .
נישאר עוד 6 שעות להחליט אם אהיה בחירות או אם לא אהיה אתם חושבים שאהיה?
למי שראה את סרט אליטה, אתם חושבים שאהיה סרט המשך?
אתם חושבים שיש לי סיכוי עם מישהו בן 32 אם אני בת 18? בוא נגיד עוד כמה שנים שאהיה בת 20-22 לא כרגע